söndag 24 maj 2009

E i Kurdistan :)

Shue allihoppa ;D

Har nu varit i Kurdistan i åtta dagar, och det har hänt ganska mycket :)
Vart på family fun (det är ett nyöppnat tivoli), åkt och hälsat på massor av släktingar
för alla mina släktingar bor ju faktiskt här, bara några som bor i Sverige.
Jag pallar inte skriva om allt som jag har gjort för det skulle inte få plats ;s
Men än är det inte över, inte riktigt bestämt när vi ska dra hem, jag vill dra hem 15 Juni ;)
Men asså det är så fuckat jobbigt ibland, det är dynghett ute, ibland äre så varmt så att man inte kan gå ut, och el finns inte dygnet runt :sssss !! Det finns vatten dygnet runt till att laga mat, diska, tvätta o.s.v.. Men det finns vatten till att duscha bara ibland, så man ska va desperat o ta chansen, tycker jag, för det är så varmt och man svettas hela tiden ._.



Och jag kan inte lägga ut några bilder från veckan, för jag glömde min USB-kabel hemma! -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar